Valentine's # 3 / Valentinovo št. 3


Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!
 

Third card for this series is another take on previous card I made. I did some double masking with a Memorybox stencil and a DIY stencil of a heart. I used Hero Arts Red Royal ink (perfect for wedding cards in my opinion) and sponged it over both stencils. Sentiment is one long one that I stacked on the side (True love is the greatest adventure of life). I decorated edges of the panel with some embossed lines and put it up on foam tape.
Tretja voščilnica v tej seriji je ponovno povzeta po eni izmed prejšnjih voščilnic. Uporabila sem dvojno maskiranje z Memorybox stencil šablono in domačo stencil šablono srca. Preko mask sem uporabila senčenje s Hero Arts Red Royal blazinico (perfektna barva za poročne voščilnice). Voščilo je sicer v enem kosu in je zelo dolgo, vendar sem ga uspela »zložiti« v tri vrstice. Glavni del sem okrasila še z embosiranimi črtami in ga na osnovo prilepila s penastim lepilom.
Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in čudovit dan vam želim!
 

Mateja
I'm entering this card into Simon Says Anything Goes Challenge

6 comments :

  1. This is so SWEET! Well done on creating a mosaic-like heart with the stencil! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    ReplyDelete
  2. Lepa je in tole dvojno maskrianje da odličen rezultat.

    ReplyDelete
  3. Na hitrco sem se sprehodila po blogu, imaš krasne izdelke in ideje. Brez obiskov tvojega bloga ne bo šlo, zato te od zdaj naprej spremljam. lp.

    ReplyDelete