Monday Madness # 3

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I hope you had a great Valentine's weekend. Mine was dedicated to getting my health back to normal, but I got a few great moments with my loved ones :)

Upam, da ste imeli čudovit valentinov vikend in pustno soboto. Moj vikend je bil posvečen večinoma mojemu zdravju, vmes pa je bilo tudi nekaj prijetnejših trenutkov :) 

I wasn't feeling up to card making so I did some colouring and organizing. I labelled my thin dies that I keep stored in a binder on magnetic sheets. It's a great system for me, but if I need to find name of my die it's quicker this way :) I just printed some labels on my computer and stuck it on magnetic sheets. It's easily removable if I change things up. 
Moje počutje ni bilo na višku, tako da sem malce barvala in organizirala stvari. Z nalepkami sem dopolnila moje tanke šablone, ki jih imam spravljene v mapi z magnetnimi podlagami. Sistem mi ustreza, tako pa lahko tudi ime šablone najdem zelo hitro, če ga potrebujem. Sprintala sem nalepke in jih nalepila direktno na magnete. Nalepke se brez težav potegne dol in prestavi, če bi kdaj menjala sistem ali vrstni red šablon. 
Thank you for coming over and hope you have a great week.

Hvala za obisk in upam, da je pred vami čudovit teden. 

Mateja

2 comments :

  1. Lepo imaš tole pospravljeni in upam, da je z zdravjem že bolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ena izmed redkih pospravljenih stvari trenutno :) Na zdravju bo očitno še potrebnega nekaj dela, vendar sem bolje, kot sem bila. Zdaj vsaj vročine nimam več, čeprav se nos še vedno prazni :/

      Delete