25 Days of Joy / 25 dni veselja #9

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today's card is another die cut variation. Layout is the same as in previous card, but the effect is a bit different. I used dot ornament from Memorybox and die cut it twice. I used the negative portion and coloured card base with red HA ink pad and brushed some Perfect Pearls over it. I also coloured the hanging part of the ornament in red and glued it back in with some tape.

Današnja voščilnica je ponovna variacija izrezovanja šablonic. Skica je enaka kot pri prejšnji voščilnici, končni izgled pa je malce drugačen. Uporabila sem pikast ornament Memorybox-a in za izrezala dvakrat. Uporabila sem negativni del izrezka in osnovo za voščilnico pobarvala z rdečo HA blazinico, preko katere sem nanesla nekaj Perfect Pearls prahu. Prav tako sem z rdečo barvo pobarvala obesek ornamenta in ga prilepila nazaj v izrezan del z nekaj lepilnega traku.
I "hung" the ornaments with some gold ribbon and made bows to glue them on top of my ornaments. I stamped my sentiment (Happy Holidays) and a few dots in Versamark and brushed some gold Perfect Pearls over it. The die cut panel is glued on the card base with some foam tape and that was it :)

Ornamente sem "obesila" s pomočjo nekaj zlatega traku in naredila mašnice za vrh ornamentov. Voščilo in nekaj pikic sem odtisnila z Versamark blazinico in preko odtisov nanesla nekaj zlatega Perfect Pearls prahu. Kartonček z izrezki sem na osnovo prilepila s pomočjo penastega lepila in to je bilo to :)

Thank you for coming over and see you on Wednesday with another project.

Hvala za obisk in nasvidenje do novega projekta v sredo.

Mateja

4 comments :

  1. Super si se poigrala za negativom, čudovita voščilnica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ta voščilnica je bila prva, ki mi je padla na pamet od nakupu te šablonice :)

      Delete