25 Days of Joy / 25 dni veselja #10


Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Today's card is a inlaid die cutting card. I played around with my sentiment dies from Najlepši par. I die cut the sentiment from a piece of cardstock. It says Happy Holidays. I coloured my die cut words with Distress Ink in Seedless preserves. This is one of my favourite Distress colours. Then I stamped my ornaments in black and sponged the edge of my panel with the same Distress Ink I used for the sentiment. Panel is glued directly down on the card base and then I glued down the sentiment as well. I added three different Stickles to the card - one to the strings, one to the ornaments and one all over the sentiment. 
Današnja voščilnica je narejena s pomočjo tehnike sestavljanke, pri kateri izrezek prilepimo nazaj na/v izrezano mesto in s tem dobimo gladko površino z nekaj dodane teksture. To sem naredila z voščilom Najlepšega para. Najprej sem iz kartona, ki je malo manjši od osnove, izrezala voščilo in ga pobarvala z Distress blazinico v barvi Seedless preserves. To je najverjetneje ena mojih najljubših barv Distress blazinic. S črno blazinico sem odtisnila podobo treh bunkic in robove kartona osenčila z isto Distress blazinico. Ta karton sem nato zalepila direktno na osnovo voščilnice in vstavila nazaj izrezano voščilo. Na koncu sem dodala tri različne Stickles bleščice v lepilu - ene na vrvice, druge na bunkice in tretje na voščilo. 
That is all for today. Thank you for coming over and see you on Friday with another project. 

To je vse za danes. Hvala za obisk in nasvidenje do novega projekta v petek. 

Mateja

Voščilnico dodajam v galerijo Najlepšega para za mesec november.

2 comments :

  1. Mateja, zelo mi je všeč. Tako lepe so tiste bunkice in vstavljen napis...pa barva samo na robovih! Res lepa...

    ReplyDelete