25 Days of Joy / 25 dni veselja # 8

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today's card is another watercolour background and die cutting combination. Layout is similar to this card. I made the background the same way as the previous card but I used blue and purple Distress Ink pads Broken China, Faded Jeans and Dusty Concord. Snow hill is die cut from white cardstock with a curved stitched die from Najlepši par and the ornamental tree die is from Memorybox.

Današnja karta je kombinacija akvarelnega ozadja in šablonic, skica pa je zelo podobna voščilnici 5. dne veselja. Ozadje je narejeno na enak način, kot pri prejšnji voščilnici, le da sem uporabila modre in vijolične Distress blazinice Broken China, Faded Jeans in Dusty Concord. Sneženi zamet sem ponovno oblikovala s pomočjo šablonice Najlepšega para, ornamentirano drevesce pa je šablonica Memorybox-a.
I tried to make some snow on the background by using some white paint and a paintbrush to flick some spots of white all around. I used HA Cornflower ink for the sentiment I stamped on the snow hill and it says Happy Holidays. I glued everything down and added some Crystal Stickles on top of the trees to make them sparkle.

Na ozadju sem poskušala narediti nekaj snežink, za kar sem uporabila belo barvo in čopič, da sem natresla okoli nekaj pikic. Voščilo sem odtisnila s pomočjo HA blazinice v barvi Cornflower. Vse sem prilepila na ozadje in osnovo voščilnice ter na drevesca dodala Stickles bleščice v Crystal barvi.
Thank you for coming over and see you on Monday with another project.

Hvala za obisk in nasvidenje do novega izdelka v ponedeljek.

Mateja

Voščilnico prijavljam tudi v galerijo meseca novembra pri Najlepšem paru.

6 comments :

  1. Kako zelo je lepa. res pravljična in malo skrivnostna... Čudovita!!!

    ReplyDelete
  2. O kako je lepa ... svetovno ozadje, na katerem čudovite smrečice res pridejo do izraza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ena mojih najljubših tehnik za ozadje :)

      Delete
  3. aaaa to ozadje je pa noro lepo. super!

    ReplyDelete