25 Days of Joy / 25 dni veselja #13

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today's wreath card is super simple but very elegant in my opinion. I used Indigo Blue stamp set that has quite a big wreath in it. I stamped it with VersaMark ink and brushed gold and bronze Perfect Pearls pigment powders. I made a bow with a wider satin ribbon and glued it on the bottom. Die cut sentiment is from Najlepši par and it says Happy Holidays.

Današnja voščilnica z venčkom je zelo enostavna, vendar precej elegantna, če vprašate mene. Uporabila sem komplet štampiljk Indigo Blue, kjer je tudi  precej velik venček. Na štampiljki sem uporabila VersaMark blazinico in venček odtisnila malce proti levi strani. Preko odtisa sem nanesla zlate in bronaste Perfect Pearls prahove. Iz širšega satenastega traku sem naredila pentljico in jo prilepila na spodnji del venčka. Voščilo je izrezano iz rdečega kartona s pomočjo šablonic Najlepšega para.
Sentiment is glued on top of the wreath with some Multi Medium Matte and I applied some Glossy Accents on top of it and made some tiny dots all around the wreath. Rounding up the bottom two corners and we are done. I think this would make quite simple and quick Christmas card to mass product.

Voščilo sem prilepila na vrh venčka z nekaj mat lepila in nanj nanesla še Glossy Accents. Nekaj majhnih pikic Glossy Accents-a sem naredila tudi po celotnem venčku. Spodnja dva kota sem zaokrožila in to je bilo to. Mislim, da je to precej enostavna in hitra voščilnica, ki bi bila povsem primerna tudi za masovno proizvodnjo.
Thank you for coming over and have a great day. See you on Friday with another project.

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan. Se vidimo ponovno v petek, ko vam pokažem še en izdelek.

Mateja

Voščilnico prijavljam v novembrsko galerijo Najlepšega para.

6 comments :

  1. Čudovit in eleganten venček, všeč mi je, da si dodala pikice z glossy accents - res lepa voščilnica!

    ReplyDelete
  2. Res je krasna in zelo elegantna. V živo pa mora biti sploh!!...s tistim leskom in prozornimi `bunkicami`...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Na slikah je res težko ujeti ves lesket te voščilnice :)

      Delete