25 Days of Joy / 25 dni veselja # 7

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today's card is a combination of watercolour background and die cutting. I used Distress Inks in Evergreen Bough, Mowed Lawn and Pine Needles and I pressed them on my craft sheet, sprayed some water on them and pressed a piece of watercolour paper into the puddle. I left it to dry and die cut a couple of Memorybox ornaments from some white cardstock.

Današnja voščilnica je kombinacija akvarelnega ozadja in izrezkov. Za ozadje sem uporabila Distress Ink blazinice v barvah Evergreen Bough, Mowed Lawn in Pine Needles. Blazinice sem pritisnila na delovno površino, odtise posprejala z nekaj vode in pritisnila v to barvasto lužo kos akvarelnega papirja. Medtem, ko se je ozadje sušilo, sem iz belega kartona izrezala dva ornamenta Memorybox-a.
I stamped the sentiment with Silver HA Ink and brushed some Perfect Pearls over the whole background.  Sentiment says "May the Holidays be filled with cheer, happiness, love and joy". I glued ornaments down with Renger Multi Medium Matt. String is white with silver thread and I glued it to the back of the panel and on top of ornaments with glue dots. I made two bows and glued them on. Watercolour paper panel is glued on the card base with foam adhesive.

Voščilo sem odtisnila s srebrno HA blazinico in nanesla Perfect Pearls prah preko celotnega ozadja. Ornamente sem prilepila s pomočjo Renger Multi Medium Matt in jih obesila z nekaj srebrne vrvice. Pentljice sem prilepila s pomočjo lepljive pike. Akvarelni papir sem na osnovo voščilnice prilepila s pomočjo penastega lepila.
Thank you for coming over and see you with another project on Friday.

Hvala za obisk in na svidenje do novega projekta v petek.

Mateja

4 comments :