Monday Madness # 38

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Today's desk is quite boring. Not perfectly organized and not a complete chaos. I had a bit of a health difficult day and I don't know if I'm getting some bug or what, but I was resting most of the day. I have been thinking about Holiday series for this year, planning things before they get out of hands, thinking about new blog content and such. Lots to think about :)
Današnja miza je pravzaprav precej dolgočasna. Ni perfektna, ni pa totalen kaos. Danes mi je zdravje malce ponagajalo, tako da sem večino dneva počival. Ne vem če se me kaj loteva ali bo vse ok. Med počivanjem pa sem imela čas premišljevati o seriji s praznično vsebino za letos, vsebini bloga v bodoče ipd. Veliko materiala za premleti :) 

I also participated in my first 30 Day Coloring Challenge by Kathy in October. I have a few things to share that I found out about myself:
- I forget to post it, if I don't do it right away.
- I go the more convenient way (use what is closest to me).
- If I have it stamped and ready to go, there is chance I will do it sooner in the day.
- It felt good to colour :)
- I need to reorganize my space :/

V mesecu oktobru sem sodelovala v 30 Day Coloring Challenge, ki ga je gostila Kathy. Iz vsega skupaj sem potegnila nekaj ugotovitev, ki bi jih rada delila z vami: 
- Stvari pozabim objaviti, če tega na naredim takoj. 
- Velika verjetnost je bila, da sem ubrala najlažjo pot (uporabila tisto, kar mi je bilo najbližje). 
- Če sem imela odtis že pripravljen, je bila večja verjetnost, da sem barvala že čez dan in ne šele zvečer. 
- Dejansko je bilo super barvati vsak dan :) 
- Moj ustvarjalni kotiček potrebuje reorganizacijsko akcijo :/ 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Mateja

No comments :

Post a Comment