Monday Madness # 35

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Today was supposed to be the best day of this week and it was depressing. The only thing to make it worse would be rain. So I tried some bright colouring on my card. But I just can't seem to keep my head focused. I need to rearrange my things a little bit because they are not working for me anymore. Does that happen to you a lot? 
Danes naj bi bil vremensko najlepši dan tega tedna. Če je bil to najlepši dan, potem me je malo strah kakšni bodo vsi ostali. Vso to sivimo sem poskušala pregnati z živahnimi barvami na moji voščilnici, pa nekako ne morem biti pri stvari. Bo trema malo drugače razporediti stvari, ker mi ne odgovarjajo več. Se vam pogosto dogaja, da vas okolica odvrne od ustvarjanja? 

I hope you have a great week!

Upam, da bo vaš teden super! 

Mateja

No comments :

Post a Comment