Monday Madness # 34

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I had a few errands to run today and I stopped in Rayher store in Ljubljana. I finally got my first Distress ink pads with new colours for 2015. I got the ones they had and I also added snowflake dies from Najlepši par because I'm planning my Christmas cards and I thought it was a great set for the price. 
V centru sem imela nekaj opravkov, pa sem se mimogrede ustavila še v trgovini Rayher in si končno privoščila par novih barv Distress blazinic. Kupila sem tiste, ki so jih imeli na voljo, zraven pa sem dodala še snežinke Najlepšega para, ker mislim, da je odličen set za to ceno, pa še planiram svoje božične voščilnice, tako da mi bodo prišle prav. 

I also have my 30 Day Color Challenge piece, but my desk lamp really is not helpful when you want to take photos after dark :/ But it still got coloured today :) 
Imam tudi pobarvan odtis za 30 Day Color Challenge, čeprav je moja namizna lučka povsem neuporabna, ko je potrebno kaj fotografirati v temi :( Barvala pa sem vseeno :)

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Mateja 



4 comments :

  1. Dober nakup, veliko veselja z njim.

    ReplyDelete
  2. Najlepše je razveseliti samega sebe in si privoščiti majhno pozornost. :)
    Tale nakup je res odličen izbor.
    Naj ti bo v veselje. ;)

    ReplyDelete