Monday Madness # 16

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

I did some cleaning and organizing today. I feel so much better now but we still have to find out if this new setup is working for me (tomorrow). I sure hope so because it looks much better :) When was the last time you flipped your work space upside down?

Danes sem pospravljala, prestavljala in organizirala. Počutim se precej bolje, še vedno pa moram ugotoviti, če mi nova postavitev ustreza ali ne (jutri). Močno upam da, ker zgleda precej lepše :) Kdaj ste pa vi nazadnje obrnili svoj delovni prostor na glavo?

Thank you for coming over and have a wonderful week.

Hvala za obisk in želim vam čudovit teden.

Mateja

2 comments :

  1. Lepo si si pospravila. Jaz poskušam red sproti vzdrževati, če se le da. Ko pa mi vendarle uide izpod nadzora, pa se odločim in znova vse spravim v res.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je zadnji mesec malce ušlo izpod nadzora, ker je bilo toliko drugih stvari, tako da je bil že skrajni čas za nekaj pospravljalne akcije :)

      Delete