Monday Madness # 7

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I did some reorganizing over the weekend and I still have some work to do, but as you can see I got a new box for my new stamps and Hero Arts things (ironically I repurposed the box from my desk organizer for this). I also separated my (mostly Hero Arts) background stamps into a separate box to make more room in my big box of stamps. That is quite a few boxes, but it will be probably easier to keep track of things and find them. We will see how it goes :) 
Čez vikend sem malce reorganizirala moj prostor. Čaka me še nekaj dela, vendar verjetno lahko na fotografiji opazite novo škatlo, v katero sem spravila vse moje nove sete štampiljk in vse sete Hero Arts, ki jih imam (ironično je, da sem za to uporabila škatlo, v kateri je bil originalno moj namizni organizator). Prav tako sem v ločeno škatlo dala vse moje štampiljke za ozadje (večinoma so to Hero Arts izdelki). Tako sem naredila nekaj prostora v moji veiki škatli štampiljk, da bom laže našla stvari in imela večji pregled na vsem, kar imam v lasti. Na koncu se je izkazalo, da imam sedaj kar nekaj škatel, ampak bomo videli kako mi bo nov sistem ustrezal. 

I hope you had a lovely start to your week and that it remains that way. 

Upam, da se je veš teden začel čudovito in naj se tako nadaljuje še naprej.

Mateja

No comments :

Post a Comment