Monday Madness # 6


Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!
 

»Today's« desk is from last night. I had some time this week to work on some cards and I finished when it was already dark outside.
 
»Današnja« miza je bila slikana včeraj zvečer. Ta vikend sem imela nekaj več časa za ustvarjanje, kar sem izkoristila in končala šele takrat, ko je bilo zunaj že temno.
 
I sure hope I will get on track this week. Past few weeks were super caotic and I had no extra time or mojo to be creative. I have my solo post coming up today for A Blog Named Hero, I have my weekly posts ready and there might be some extra this week. I found a few cute challenges that I might take part in. 
P.S. Did you notice the hand lotion among my crafty things? That's a must have :)
Močno upam, da mi bo uspelo priti na čisto ta teden. Zadnja dva tedna sta bila izjemno kaotična in nisem imela niti časa niti ustvarjalnosti, da bi delala voščilnice. Danes Je na vrsti tudi moja solo objava za A Blog Named Hero. Pripravljene imam redne objave za ta teden, morda pa se najde ta teden še kakšna za zraven, saj sem našla kar nekaj simpatičnih izzivov. 
P.S. Ste morda opazili kremo za roke med vsemi ustvarjalnimi pripomočki? Nujen dodatek :)
 
Hope your start of the week was great and that it remains like that.

Upam, da je bil vaš začetek tedna super in da tako ostane še naprej.
 

Mateja

No comments :

Post a Comment