Monday Madness Moving In (part 1)

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I shared the layout of my new craft corner already and this was my moving in process. I ordered a custom made ink pad holder for the space between my two shelves and it fits perfectly. I know some amazing handyman and he made this for me no problem. I love it.
Pokazala sem vam že pohištvo mojega novega ustvarjalnega kotička, tako nekako pa je potekal selitveni proces. Naročila sem stojalo za blazinice pri izjemnem mizarju, ki je po mojih navodilih, meritvah in par slikah naredil perfektno stojalo, ki ga naravnost obožujem. 
And then came unorganized chaos of getting things up and in. 
In potem je nastopil neurejeni kaos prenašanja stvari v zgornje nadstropje. 


And the half organized chaos after that :)
In na pol organiziran kaos malo kasneje :) 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Mateja

No comments :

Post a Comment