I'm (hopefully) back!

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

It's been a long time since I made any kind of regular card making and/or blogging. I have an almost seven months old sweetie for an excuse. I hope you forgive me :) I have missed my blog and card making so I hope I can get into it again. I think if I write it down and make a virtual commitment I can kick my butt and actually do it :) I will try to post on my usual Monday, Wednesday and Friday schedule, but I can't promise anything. I do have a hew hauls and my craft space to share so I will try to post something even if I don't have a card to share.

Že zelo dolgo časa na tem blogu ni bilo kakšnih konkretnih rednih objav. Moj izgovor je skoraj sedem mesecev stara žabica. Upam, da mi je oproščeno :) Pogrešala sem pisanje in izdelovanje voščilnic, tako da upam, da bi to ponovno lahko uvedla. Če bom to dejansko napisala in objavila, se morda uspem tudi zbrcat v "tazadno" in se držati tega. Poskušala bom ohraniti moj običajni urnik ponedeljek, sreda in petek, ampak nič ne obljubim.  Z vami moram deliti še nekaj nakupov in nov ustvarjalni kotiček, tako da imam nekaj materiala tudi, če ne bom imela voščilnice, ki bi jo želela objaviti. 

I plan on giving this blog a bit of a facelift and I do plan on having my 25 Days Of Joy series again this year. Fingers crossed I can do it :)

V planu imam malo grafično preurediti blog in mišljeno je, da ponovno izvedem 25 Dni Veselja. Držimo pesti, da mi uspe :) 

Thank you for sticking with me and I hope I see you again over here soon. Have a great day!

Hvala, da vztrajate z mano in upam, da se kmalu spet beremo. Želim vam super dan! 

Mateja


No comments :

Post a Comment