First Haul After a Long Time

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Since I was not making any cards for the first part of this year I have not ordered anything but then came July (my birthday month) and I placed an order at Simon Says Stamp that is not here yet (we are working on getting that sorted) but this order from Amazon is. I noticed that my die storage was getting too small and I needed a few other things from Amazon so I added these two (not-so-exciting) items to my cart. Now I can reorganize my die collection. 
Glede na to, da v prvem delu leta nisem delala voščilnic, tudi naročala nisem novih stvari, potem pa se je prikradel julij, mesec mojega rojstnega dne. Da se malo pocrkljam, sem naročila kar nekaj stvari pri Simon Says Samp, ampak za enkrat še niso prišle do mene (že rešujemo težavo), medtem pa je prišel že paketek, ki sem ga naročila na Amazonu. Naročala sem par drugih stvari, ko sem ugotovila, da potrebujem novo mapico za rezalne šablone, ker prva poka po šivih, ter nova rezila, kar sem veselo dodala v košarico. Sedaj pa lahko reorganiziram svoje rezalne šablone. 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Mateja

No comments :

Post a Comment