Work Time Wednesday with Najlepši par

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Today's focus is a stencil that has a corner flower cluster and two big sentiments Thank you and Congratulations. I utilized the flowers for my first card and used some modellier creme from Viva. I stamped my bear on the inside and coloured him with my watercolour pencils.

Danes sem se osredotočila na plastično šablono Najlepšega para z dvema napisoma in kotom z rožicami. Na prvi voščilnici sem uporabila del z rožicami in preko šablone nanesla nekaj Viva modelirne kreme. Na sredino sem odtisnila medvedka in ga pobarvala z akvarelnimi barvicami.  

My second card is a super vibrant one. I sponged three primary colours over the Congratulations part and made a rainbow sentiment. I cut it out and glued it on my stencilled background. I had to add a butterfly that I also sponged and some Stickles.

Druga voščilnica pa je zelo barvita, saj sem s pomočjo treh primarnih barv preko šablone nasenčila mavrične čestitke in jih nato izrezala. Napis sem prilepila na osnovo, na katero sem preko druge šablone senčila ozadje. Morala sem dodati še metulja, ki sem ga pobarvala na enak način, za piko na I pa je bilo še nekaj Stickles bleščic. 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan! 


Mateja

Voščilnici dodajam v februarsko galerijo Najlepšega para.


2 comments :

  1. Kako lepi sta!!! Čudovito izpadejo zlate rožice in tako lepo si uporabila napis!

    ReplyDelete