Work Time Wednesday with MFT Rose Builder stencil

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I have a stencil to focus on for today. It's the Rose Builder from My Favourite Things. There is a rose in two sizes and another stem version with a couple of leaves. I did three different cards with different techniques.

Današnji izbrani pripomoček je plastična stencil šablona Rose Builder od My Favourite Things. Na šabloni sta dva cvetova vrtnice v različnih velikostih, nekaj listov in vrtnica na peclju. Naredila sem tri različne voščilnice z različnimi tehnikami. 
I used watercolour pencils for my first one. I traced the stencil and then went over parts of it with a brush and water.

Za prvo sem uporabila akvarelne barvice. Šablono sem najprej obrisala, nato pa s čopičem barvo malo razmazala. 

Second one is traditional ink blending over the stencil for my entire card using two colours of ink. I die cut a label and temporally adhered it on my card base to stencil over it. After I was done I put some foam tape underneath it.

Druga je najbolj običajen postopek uporabe plastične šablone. Uporabila sem blazinico za senčenje in dve različni barvi blazinice. Dekorativno obliko sem izrezala in začasno prilepila na mesto, kjer sem jo želela na koncu. Senčila sem po vsej voščilnici, na koncu pa pod izrezek dodala še malo penastega lepila.

Last but not least... I used some white glue over the stencil and I sprinkled glitter over it.

Še zadnja ampak ne najmanj pomembna... Preko šablone sem nanesla belo lepilo in preko posula bleščice. 
My camera went crazy trying to focus on that sparkle :)

Mojemu fotoaparatu se je malce zmešalo, ko je poskušal izostriti na vseh teh bleščicah :) 

I hope I gave you some ideas and thank you for coming over :)

Upam, da ste dobili kakšno idejo in najlepša hvala za obisk. 

Mateja

I'm entering the second card into A Blog Named Hero: A Bit of Sparkle Challenge (My sparkle elements are Liquid Pearls and Stickles. I also used Green Hills, Soft Cantaloupe and Raspberry Jam inks from Hero Arts).
Prvo voščilnico pa dodajam v februarsko galerijo Najlepšega para.

14 comments :

  1. Čudovito cvetoče voščilnice :-)

    ReplyDelete
  2. Ista šablona, pa vse tri tako drugačne. Lepo si se igrala in naredila tri čudovite voščilnice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristno je vsake toliko časa malo pomigati z možgančki :)

      Delete
  3. beautiful--love the sparkly one!

    ReplyDelete
  4. Kako različne voščilnice so nastale. Vsaka je nekaj posebnega, lepega. Vendar mi je prva prekrasna, nežna in čudovitih barv. :) Prijetno ustvarjanje in igranje s pripomočki. Všeč mi je, odkrivati nove tehnike. Hvala. ;)

    ReplyDelete
  5. Kako različne voščilnice so nastale. Vsaka je nekaj posebnega, lepega. Vendar mi je prva prekrasna, nežna in čudovitih barv. :) Prijetno ustvarjanje in igranje s pripomočki. Všeč mi je, odkrivati nove tehnike. Hvala. ;)

    ReplyDelete
  6. Lovely! Thanks for playing along with the A Blog Named Hero challenge this month!

    ReplyDelete