Monday Madness # 8

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Every time I write down Monday Madness it seems to be a crazier week ahead of me. I don't know what is going on, but things are just mind blowing at the moment. I mean... does this look like someone's crafting desk? This just looks like a dumping ground :/ I have to apologise in advance... I don't know if I will be able to create for every post this week. I hope I can, but I just want to give you a heads up. Thank you for sticking with me.
Vsakič, ko napišem ta naslov, je pred menoj bolj nor teden. Ne vem kaj točno se dogaja, ampak trenutno nisem čisto prepričana kje se me drži glava (če se me sploh še). Sicer pa vam je verjetno jasno ob pogledu na mojo "ustvarjalno" mizo na sliki... Trenutno je bolj odlagalni pult kot pa vir inspiracije :/ Že vnaprej bi se vam rada opravičila, ker mi ta teden morda ne bo uspelo objaviti vseh objav, ki so na vrsti. Upam, da mi uspe, vendar ne morem ničesar obljubiti. Hvala za razumevanje. 

I hope you have a wonderful week ahead of you and thank you for coming over.

Upam, da je pred vami čudovit teden in hvala lepa za obisk. 

Mateja

No comments :

Post a Comment