Monday Madness # 5

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Today I'm sharing my table BEFORE and AFTER card making. I don't know why, but my desk is a mess when I finish my work. Perhaps it's the lack of system and space that gets to me, but I hate it. I can make it quite reasonably clean in about two minutes, but it still drives me crazy :) 

Danes z vami delim slike moje ustvarjalne mize PREJ in POTEM. Ne vem zakaj, ampak nekako mi uspe, da moja miza vedno spominja na kup nesnage, ko zaključim svoje delo. Morda je krivo pomanjkanje sistema in prostora, ampak mi nikakor ni všeč. Sicer jo lahko precej solidno pospravim v roku dveh minut, ampak me še vedno spravlja ob živce. 
Before... / Prej...

and after / in potem.
I'm still playing catch up with my posts, but at least I just finished mine for next solo post at A Blog Named Hero. Since I had zero inspiration it came out quite nice. Come back for it next week. Now I'm off with some class preparations for tomorrow. 

Še vedno mi ni uspelo priti na čisto s svojimi obveznostmi, sem pa pripravila naslednjo solo objavo za A Blog Named Hero. Glede na to, da sem imela kar precej težav z navdihom, je izpadlo vse skupaj prav simpatično. Več podrobnosti o tem pa naslednji teden. Sedaj pa me čaka še nekaj priprav na jutrišnji dan v šoli. 

Thank you for coming over and have a great day! 

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan! 

Mateja

No comments :

Post a Comment