25 Days of Joy / 25 dni veselja #20


Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

It's been a crazy week and I'm glad it's the weekend :) I have a snowy card for you today, because it's finally getting colder here and it feels like snow is closer. This deer just cracks me up when I see him. He looks super confused and super cute :) I coloured him with my watercolour pencils and blended him out with a blender pen. I used a light blue pattern paper for the background, dry embossed some snowflakes on a strip and glued on a diagonal. Snowflake die is a Memorybox one and I glued it on three spots under and over the main panel that I popped up with some demensional adhesive. To finish it off a added Stickles on top of star-lights, snowflakes and all over the sky for some snow affect. 
Za mano je precej delaven in naporen teden, tako da bo vikend izjemno dobrodošel premor. Današnja voščilnica je malce bolj sneženo obarvana, ker so se tudi zunaj temperature malce spustile in imaš občutek, da je zima dejansko zelo blizu :) Jelenček, ki sem ga uporabila danes, me vedno znova spravi v smeh, ker gleda povsem zmedeno in je izjemno prisrčen. Pobarvala sem ga akvarelnimi barvicami. Za ozadje sem uporabila svetlo moder vzorčast papir, trak kartona embosirala s snežinkami in ga prilepila diagonalno preko zgornjega dela voščilnice. Izrezana snežinka je delo Memorybox šablonice in sem jo prilepila na treh koncih voščilnice, tudi pod glavni del, ki sem ga malce dvignila s penastim lepilom. Za zaključek sem dodala Stickles bleščice na zvezdice, snežinke in okoli jelenčka, da sem dobila efekt sneženja. 
Thank you for coming over and have a great weekend. See you again on Monday.

Hvala za obisk in želim vam čudovit konec tedna. Se vidimo ponovno v ponedeljek.

Mateja

I'm entering this card into SSS Wednesday Challenge: Bling It On!

2 comments :

  1. Adorable card! Love that sweet reindeer and pretty snowflakes!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ReplyDelete