25 Days of Joy / 25 dni veselja #16

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Today's gift is in a shape of a gift card. We are going to hide it in a little envelope on the inside of today's card. I used a MFT Snowman that I got on a sale at the beginning of summer and came really handy at the beginning of December.

Današnje darilce bomo podarili v obliki darilne kartice, ki jo bomo zapakirali v kuvertico znotraj voščilnice, na zunanji strani pa sem uporabila izjemno simpatičnega snežaka. Štampiljka je del razprodaje MFT, ki sem si jo privoščila na začetku poletja, sedaj pa mi na začetku decembra pride prav za današnjo voščilnico. 
I stamped the snowman with a Versafine ink and coloured him in with watercolour pencils. Sentiment says Merry Christmas and is from a Najlepši par set of dies. I die cut it from some pattern paper and glued it on my card base. I covered it with some Glossy Accents. I switched the snowflakes with some sequins and dots in Glossy Accents and Stickles. After some sparkle on his scarf and ornaments the front is all done.
Snežaka sem odtisnila z Versafine štampiljko in ga pobarvala z akvarelnimi barvicami. Voščilo je ponovno delo Najlepšega para in sem ga izrezala iz nekaj rdečega vzorčastega papirja. Ko sem ga prilepila na voščilnico, sem ga prevlekla z Glossy Accents, da se lepo blešči. Okoli snežaka sem namesto snežink prilepila nekaj bleščic, jim dodala pikice Glossy Accents in še par pikic bleščic. Z nekaj bleščicami na šalu in ornamentih sem prvo stran zaključila. 
I glued a small envelope on the inside to make room for the gift card. I used some pattern paper and my Envelope Punch Board for it. You can put your gift card inside or switch it up for some cash that you fold over. You can glue it shut or just tuck the flap in. 

Za darilno kartico sem v notranjosti voščilnice prilepila kuvertico iz vzorčastega papirja, ki sem jo naredila s pomočjo Envelope Punch Board-a.  V tabelici sem poiskala ustrezno velikost, izrezala pravo velikost papirja in sledila navodilom. V kuvertico tako lahko damo kartico ali pa celo denar, če bankovec malce prepognemo. Kuvertico na koncu lahko tudi zalepimo, če se nam to zdi potrebno, sicer pa je dovolj, če zgornji del le zataknemo v spodnjega.
This turned out to be one of my favourites in this series so far. Thank you for coming over and hope to see you back on Friday. 

Za enkrat je ta voščilnica ena izmed mojih najljubših do sedaj. Hvala za obisk in upam, da se vidimo ponovno v petek. 

Mateja

I'm entering this card into SSS Wednesday Christmas/Holidays Challenge.

I'm also adding it to the Lia Stampz Challenge #78 Sparkle or metallic.

Voščilnico prijavljam v galerijo Najlepšega para za mesec december

13 comments :

  1. Adorable card! Love that cute snowman and the sequins!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ReplyDelete
  2. Mateja, res je ljubek tale veseli snežak. Zelo lepo si ga uporabila.

    ReplyDelete
  3. Such a simple and cute card! I love how you used the sequins!

    This would go with the current challenge over at LiaStampz: sparkle or metallic. I'd love to see your card in our challenge as well. Here is the link: http://liastampz.blogspot.ro/2014/11/challenge-78-add-some-sparkle-or.html
    All the best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for invitation. I will add it there :)

      Delete
  4. the snowman looks so cute & I love how you used the sequins as snow :)
    Lia Stampz Challenge Blog DT

    ReplyDelete
  5. O kako mi je všeč tale prikupni snežko! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je prisrčen :) Skoraj tako, kot tvoji pingvinčki ;)

      Delete
  6. Srčkano.
    Sledim tvojim objavam.
    lp Maja

    ReplyDelete