A Blgo Named Hero Watercolor Challenge

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

There is a new challenge over at A Blog Named Hero called Watercolor and I used Hero Arts (non reactive) inks that really make an interesting watercolor medium. I used Cornflower and Raspberry Jam inks with Perfect Pearls mist on a piece of watercolor paper and then die cut it with Butterfly Confetti Fancy Die to make two cards. 
Na A Blog Named Hero je nov izziv Akvarel in uporabila sem Hero Arts (nereaktivne) blazinice, ki so pravzaprav zelo zanimiv akvarelni medium. Uporabila sem Cornflower in Raspberry Jam blazinici s Perfect Pearls sprejem na akvarelnem papirju. Izrez sem naredila s Butterfly Confetti Fancy Die šablono in tako naredila dve voščilnici.
First card uses the "big" part over a purple cardstock and sentiment with three biggest butterflies. Second one uses die cut butterflies in a spiral with stamped sentiment that was supposed to say Dream & Fly... but I got distracted by my little one and I didn't want to cover the butterflies with a strip and a new sentiment. The message is still the same :) 
"Večji" del sem prilepila na vijoličen karton, dodala voščilo in tri največje izrezane metulje. Na drugi voščilnici pa sem uporabila metulje in jih razporedila v spiralo z odtisnjenim voščilom, ki bi pravzaprav moral biti sestavljen ravno obratno (Dream & Fly), pa me je moja mala žabica zamotila in nisem opazila napake dokler ni bilo že prepozno. Lahko bi "napako" prekrila, ampak bi tako prekrila tudi metulje in sporočilo je načeloma vseeno razumljivo :) 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 



No comments :

Post a Comment