Simon Says Stamp Anniversary Sale Haul

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

I was complaining in my last Simon Says Stamp order that my package got lost for quite a few months, so I was super shocked that this order got to me in record time - 2 weeks. I got some new things from Hero Arts and a few things I got on my wish list for some time. I'm going to try some new watercolour paintbrushes (other crafters made me do it!) and I can't wait to stamp these balloon stamps from Sunny Studio Stamps :)
Za zadnje naročilo pri Simon Says Stamps sem se pritoževala, da se je moj paket izgubil za par mesecev, zato sem bila še toliko bolj presenečena, da je to naročilo potrebovalo do mene samo dva tedna. Naročila sem nekaj novejših stvari od Hero Arts in nekaj stvari, ki so bile že dlje časa na listi želja. Naročila sem par čopičev za akvarel (ostali ustvarjalci so me prisilili!) in komaj čakam, da odtisnem balone od Sunny Studio Stamps :) 
Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 


No comments :

Post a Comment