Happy Sunday on Rayher

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Rayher had a "Happy Sunday" last week with 30 % off the whole site and I "had" to get some things. I wanted a Corner Chomper since the beginning of my crafting, but it's quite an expensive tool so I took advantage this time. I got some cheap Viva Decor stamp sets for some specific projects, tweezers, because former one disappeared on me, some dies from Najlepši par that I was eying for a while now, Glossy Accents and a couple of Distress Ink pads: Lucky Clover, Carved Pumpkin and Wilted Violet. It was a great deal. 


Rayher je imel prejšnji teden veselo nedeljo z minus 30 % na celotno spletno stran, tako da sem "morala" izkoristiti. Corner Chomper sem si želela vse od začetkov ustvarjanja, vendar nikoli ni prišel na vrsto, ker je precej drag, tokrat pa sem si privoščila. Kupila sem tudi nekaj poceni Viva Decor štampiljk za specifične projekte, pinceto, ker je njena predhodnica izginila neznano kam, par rezalnih šablon Najlepšega para, ki sem jih opazovala že nekaj časa, nov Glossy Accents in par Distress blazinic: Lucky Clover, Carved Pumpkin in Wilted Violete. Izjemno zadovoljna z nakupom. 

Now I need to do some organizing :) Thank you for coming over and have a great day!

Sedaj pa me čaka nekaj organiziranja :) Hvala za obisk in želim vam čudovit dan! 



No comments :

Post a Comment