25 Days of Joy / 25 Dni Veselja #18

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I wanted to use my ornament die once again and combine glitter and pattern paper. I think they look great especially combined with this amazing sentiment stamp from Najlepši par.

Ponovno sem želela uporabiti rezalno šablono okraska in danes sem kombinirala vzorčast in bleščeč papir. Mislim, da so izpadli precej lepo, sploh v kombinaciji s tem čudovitim voščilom Najlepšega para. 
Today I used glitter to "hang" my ornaments instead of string or ribbon. That eliminated "problem" of hiding extra string or ribbon and it also looks nice :)

Danes sem uporabila kar bleščice, da sem "obesila" obeske namesto vrvice ali traku. S tem sem se izognila "problemu" skrivanja odvečne vrbvice ali traku, pa še lepo zgleda :) 
Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 









Voščilnici dodajam v decembrsko galerijo Najlepšega para.

No comments :

Post a Comment