Work Time Wednesday with 3D Embossing

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

I missed some posts last week because my little one got a cold and then I got it also. Stuffed nose with a seven months old baby is no fun :/

Prejšnji teden sem zgrešila par objav, ker je najprej zbolela mala miša, potem pa še jaz. Zamašen nos in sedem mesecev stara žaba pa nista najboljša kombinacija :/

When I was reorganizing my craft space I found my 3D embossing folders and I love the effect they make. I also found a new colour combination for male cards that looks really awesome - Mermaid Lagoon and Tea Die Distress Ink. Love it :)
Ko sem preurejala ustvarjalni kotiček, sem naletela na 3D embosirne srajčke in ponovno sem navdušena nad efektom. In hkrati sem našla novo barvno kombinacijo za moške voščilnice, ki se mi zdi zelo zanimiva - Mermaid Lagoon in Tea Die Distress blazinice.

I used background stamp with ink and water on it for the pink background and I also added some water all over.
Za roza ozadje pa sem na štampiljko za ozadje nanesla barvo in jo izdatno posprejala z vodo. Tudi odtis sem nato še dodatno zmočila, da je vzorec zelo zbledel. 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Mateja

Drugo voščilnico dodajam v septembrsko galerijo Najlepšega para. 

No comments :

Post a Comment