Work Time Wednesday Easy Watercolour

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I really like this set from Simon Says Stamp. I used Distress Ink and just a little bit of water to quickly colour some of the stamped images. I love how it turned out :)
Ta set štampiljk mi je res všeč. Je od Simon Says Stamp. Uporabila sem Distress blazinice in samo malo vode, da sem pobarvala nekatere izmed odtisov. Res mi je všeč, kar je nastalo :)

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Mateja

Voščilnico prijavljam v oktobrski izziv Izdelek po želji na Ustvarjalnem dotiku (iz trgovine so voščilo, številka 4 in številka 0).

2 comments :

  1. Zelo mi je všeč, ker si odtis samo na hitro pobarvala in se nisi spuščala v detajle. Krasna čestitka :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    ReplyDelete