Congratulations with Hero Arts

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

I made a card using combination of Hero Arts products in bright summer colours. I heat embossed the butterfly in my favourite Hero Arts embossing powder-White Satin Pearl. I tend to forget about this butterfly stamp because it's mounted on wood and I store those stamps separately.
Naredila sem voščilnico s kombinacijo več izdelkov Hero Arts v živahnih poletnih barvah. Metulja sem embosirala z najljubšim Hero Arts embosirnim prahom White Satin Pearl. Vedno malce pozabim na tega metulja, saj je štampiljka pritrjena na les in jo imam shranjeno drugje.

Thank you for coming over and have a great week.

Hvala za obisk in želim vam super teden. 

Mateja

4 comments :

  1. Čudovita voščilnica. Všeč mi je kako se igraš z barvami. Tudi metulj je zelo lep. Zdaj si me spomnila, da se skriva tudi v mojem predalu z lesenimi štampiljkami.
    Kar tako naprej, čakam tvoje nove objave.

    ReplyDelete