Work Time Wednesday Watercolour Bleaching

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I saw a video by Kelly Latevola on Simon Says Stamps YouTube channel and wanted to play with that technique she called Watercolor Bleaching. I used three different Distress colours instead of one colour in different shades and made a few highlights by bleaching the ink and then added some Stickles and Liquid Pearls all over the card. 
Pred kratkim sem videla posnetek Kelly Latevola za YouTube kanal Simon Says Stamp, tako da sem se želela malo poigrati s tehniko, ki jo je uporabila in jo poimenovala watercolor bleaching (beljenje akvarelov oz. nekaj takega). Namesto ene barve v več odtenkih sem uporabila tri različne blazinice in odstranila nekaj barve s pomočjo vode. Na koncu sem dodala nekaj Stickles bleščic in belih Liquid Pearls pikic. 
This card is similar to one I did a few weeks ago, but it's a different technique that I wanted to experiment with. I hope you like it and I wish you a great day!

Podobno voščilnico sem že naredila nekaj tednov nazaj, vendar sem uporabila povsem različni tehniki. Upam, da vam je moj eksperiment všeč in vam želim fantastičen dan! 

Mateja

Voščilnico prijavljam v CRAFT-alnico Distress Ink blazinice (uporabila sem Abandoned Coral, Seedless Preserves in Mermaid Lagoon).


6 comments :

  1. Čudovite barve in tehnika. Zelo mi je všeč tudi tudi bleščeči del na vijoličnem delu.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    ReplyDelete
  2. Zelo srčkana in lepih veselih barv voščilnica :-))Hvala, da se igraš z nami pri Craft-alnici. Lp Neva

    ReplyDelete
  3. Zelo lepa voščilnica in super si se poigrala z njo :-)) Krasno si uporabila Distresse.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    ReplyDelete