Monday Madness # 11

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Things just keep on coming, but I got a few hours of creative time after all. I would probably lose it without it ;) I had some obligations to fulfil and now I have to get them written down in shape of blog posts. I hope you had a wonderful start of the week.

Obveznosti se kar kopičijo in kopičijo, vendar sem si vmes vzela nekaj uric za ustvarjanje. Najverjetneje bi se mi brez tega že malo "odpeljalo" ;) Obkljukati je bilo potrebno nekaj obveznosti, sedaj pa je vse skupaj potrebno spraviti le še v pisno obliko in pripraviti objave. Upam, da je bil vaš začetek tedna izjemen. 
I also have a mini haul to share. I ordered a few things from Najlepši par. A few dies and one stamp set. I forgot to take a picture before I put everything in its place, but I will link them up. First is a stamp set and dies with orchids, Congratulations sentiment die and Happy Birthday sentiment die. 

Imam še eno majhno naročilo, ki ga moram deliti z vami. Naročila sem par novih dobrot Najlepšega para, vendar sem pozabila narediti kakšen posnetek preden sem vse skupaj pospravila. Posledično bom delila ne povezave do posameznih stvari. Rezalne šablone in štampiljke Orhideje ter rezalna šablona Iskrene Čestitke in Vse najboljše.

Thank you for coming over and have a great day.

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan. 

Mateja

No comments :

Post a Comment