Valentine's #1 / Valentinovo št. 1

Hello everyone! 

Lepo pozdravljeni! 

Valentine's Day is right around the corner so I decided to share some love/wedding cards with you. I made this some time ago, but I had no chance to share them. First one is a butterfly one (no surprise there). Butterflies remind me of soul mates, flying together through the life and a couple of fluttery friends are the way to go in my opinion. I made a stencil with a Memorybox heart die and sponged the background in Red Royal Hero Arts ink. Two elegant Memorybox butterflies, some rhinestones and a congratulations sentiment and we are ready :)
Valentinovo je za vogalom, zato sem se odločila, da z vami delim par voščilnic na temo ljubezen/poroka. Voščilnice so nastale že nekaj časa nazaj, vendar jih še nisem uspela objaviti. Prva voščilnica je opremljena s parom metuljev (nobeno presenečenje). Metulji me enostavno spomnijo na dušo dvojčico in skupno letenje skozi življenje, zato se mi takšna voščilnica zdi povsem smiselna. S srčkasto Memorybox šablono sem si naredila stencil za senčenje ozadja, za kar sem uporabila Hero Arts Red Royal blazinico. Par metuljev od Memoryboxa, nekaj draguljčkov in odtisnjene čestitke, pa smo zaključili :)

Thank you for coming over and have a great day! 

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan! 

Mateja

I'm entering this card into Simon Says Wednesday Challenge: Have a Heart.

4 comments :

  1. Gorgeous design all around! Love the intricate butterflies and background stamping! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “Have A Heart” Challenge!

    ReplyDelete
  2. Ti metulji so krasni in ubrala si lepo kombinacija in nastala je zelo lušna voščilnica.

    ReplyDelete