25 Days of Joy / 25 dni veselja #21

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Today's project is a gift for a very good friend of mine that loves red colour. I made her a desk calendar and a box to package it in it. I made the calendar part in Word and printed it out. I stamped a different image for every month on the little piece. I scored and glued the calendar together and then cut some pattern paper and glued it on, made a whole and tied the calendar on the base with some red ribbon. I glued a few post-it notes on the left side and that was it. Box is just a simple one with a lid and it's tied together with the same ribbon.
Današnji izdelek je namizni koledarček za zelo dobro prijateljico, ki obožuje rdečo barvo. Zraven sem naredila še škatlico, v katerega ga bom zapakirala. Koledar sem oblikovala v Wordu in ga sprintala. Na vsak mesec sem odtisnila drugo štampiljko in tako okrasila posamezne listke. Osnovo za koledar sem prepognila in zalepila skupaj, nanjo prilepila nekaj vzorčastega papirja, ki sem ga vijugasto odrezala, na pravem mestu naredila luknjo in z nekaj traku privezala koledar na osnovo. Za dodaten prostor za zapiske sem na levi strani prilepila nekaj post-it listkov. Škatlica je povsem preprosta z ločenim pokrovom. 
That is it for today and hope to see you back on Wednesday. 

To je vse za danes, pa upam, da se ponovno vidimo v sredo. 

Mateja

Koledarček prijavljam v Mavelu mesečni izziv: Ročno izdelana darila (iz trgovinice sem uporabila Tombow Mono Multi lepilo, pri mesecu januarju je snežinka odtisnjena s HA Cornflower blazinico, v notranjosti koledarja pa sem uporabila še HA blazinice Pool, Red Royal, Butter Bar, Charcoal in Grape Juice).

2 comments :

  1. Mateja kako simpatičen koledarček je nastal in sigurna sem, da ga bo prijateljica zelo vesela :) Hvala ker se igraš z nami na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com. Pozdravček,

    ReplyDelete