SSS Wednesday challenge: Stencil it!

Hello everyone! 

Lepo pozdravljeni! 

Theme over at Simon Says Stamp Wednesday Challenge is Stencil it so I used my homemade white embossing paste over a stencil and came up with a wedding card for today. 

Tema trenutnega izziva na Simon Says Stamp Wednesday Challenge blogu je uporabi šablono. S tem izzivom v mislih sem uporabila svojo doma narejeno belo embosirno pasto preko plastične šablonice in naredila poročno voščilnico za današnjo objavo. 

 
I really like the look of white embossing paste over white cardstock. It's just enough to give it some texture. I did that on a rectangular piece of cardstock and used stencil from Rayher that was originally meant as a face-painting stencil, but I'm probably not going to use it as that. I applied embossing paste over stencil with a plastic spatula and let it dry completely on its own. In the mean time I stamped MFT Blooming Roses in HA Soft Cantaloupe and Pale Tomato inks. I did the leaves with the Rock n' Roll Technique and used HA Green Hills and Memento Cottage Ivy inks for that (same as with this card).

Zelo mi je všeč, kako lepo zgleda bela embosirna pasta preko bele podlage, ker je ravno prav, da izdelku da nekaj globine. Ravno to sem imela v mislih, ko sem na pravokoten kos kartona preko stencil šablonice od Rayherja nanesla pasto s pomočjo plastične spatule. Točno ta šablonica je sicer mišljena kot maska oziroma pripomoček za poslikavo obraza, vendar je najverjetneje ne bom uporabljala v ta namen. Pasto sem pustila, da se je posušila sama od sebe. Medtem sem odtisnila vrtnice iz seta MFT Blooming Roses v kombinaciji HA Soft Cantaloupe in Pale Tomato blazinic. Listi so nastali s pomočjo tehnike Rock n' Roll, za katero pa sem uporabila HA Green Hills in Memento Cottage Ivy blazinico (točno tako, kot pri tej voščilnici). 


Sentiment was stamped on a separate piece of cardstock with Versamark ink and embossed with detail gold embossing powder. It says: The most amazing day. I cut cardstock into a small banner and fussy cut my roses and leaves. I cut a triangle from my rectangular piece with embossing paste on it, flipped it around and used it on the opposite corner as a template to make two triangles that are exactly the same. My card base is a kind of light craft cardstock (it is named eco cardstock in the craft store). Two triangles are glued directly to the card base, roses and sentiment banner are popped up with foam tape and I just tucked the leaves behind the flowers with some liquid glue and curled them a bit at the tips. 

Voščilo sem odtisnila na ločen kos kartona z Versamark blazinico in ga embosirala z detajlnim zlatim embosirnim prahom. Karton sem odrezala v trak in mu na obeh koncih naredila izgled zastavice, prav tako pa sem izrezala tudi cvetove in liste. Pravokotnemu kosu kartona, na katerega sem nanesla embosirno pasto, sem odrezala en kot v obliko trikotnika, ki sem jo nato obrnila in na nasprotnem kotu uporabila za vzorec, s pomočjo katerega sem tako dobila dva popolnoma enaka trikotnika. Moja osnova za voščilnico je eko karton, ki je nekakšna svetla različica "kraft" barve in je zelo lepa nevtralna podlaga. Nanjo sem prilepila embosirana trikotnika, voščilo in cvetove sem malce dvignila s penastim lepilom, listke pa sem s tekočim lepilom zataknila pod cvetove in jim rahlo privihala konice. 


I made this card into a possible money pouch if you would be giving the happy couple some money as your present. I partially die cut this doily die from Xcut (Vintage Notes Doily) two times, cut the remaining cardstock into a strip and glued them on the inside of my card. The space is wide enough to fit a 100 € bill, but is tight enough to not let it fall out. There is plenty of room to write your message on the other side. 

Voščilnico sem dokončala kot žepek za denar, v primeru, da je del darila za mladoporočenca tudi nekaj bankovcev. Dvakrat sem delno izrezala šablonico Xcut (Vintage Notes Doily) v obliki okrogle čipke, odrezala zraven še ozek trakec, in ju fiksirala v notranjost voščilnice. Prostor med njima je dovolj velik za 100 € bankovec, hkrati pa je dovolj tesno postavljen, da denar ne bo kar sam od sebe padel ven. Na drugi strani je še vedno dovolj prostora za sporočilo mlademu paru. 

This is one of my favourite cards I made so far. It's just beautiful :) 

To je ena izmed mojih najljubših voščilnic do sedaj. Preprosto se mi zdi čudovita :) 

I'm entering this card into the following challenge: 

Voščilnico prijavljam na naslednji izziv: 



Thank you for coming over and have a wonderful day! 

Hvala za vaš obisk in čudovit dan vam želim! 
Mateja


2 comments :

  1. How very lovely, Mateja! The beautiful roses against your stencilled background are a stunning combination! Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ReplyDelete