Keeping it up /Nadaljujem začeto

Hi!

Lepo pozdravljeni!

Like the card from yesterday, I'm keeping up with the LOVE theme :) This card is very like the previous one, but I used die cutting instead of masking. I love everything with butterflies so it's natural I adore this die from Memorybox. I placed my die on main panel and die cut the butterflies, popped their wings up and glued a piece of red paper behind them. I wanted red to peak out from behind the wings just a little bit. Because I thought that you can't see the shapes of wings enough, I die cut some red butterflies with this die and glued them on bigger and smaller wings. 

Kot voščilnica od včeraj, je tudi današnja voščilnica poročna. V primerjavi s prejšnjo voščilnico sem tukaj uporabila šablonico za rezanje in ne maskiranje. Instantno se zaljubim v vsako stvar z metuljčki, tako da je povsem samoumevno, da me je ta šablonica obnorela takoj, ko sem jo videla. Kos kartona sem tako poslala skozi mojega hroščka in izrezala krilca metuljčkov, ki sem jih privzdignila in zadaj prilepila kos rdečega papirja. Želela sem namreč, da rdeča barva kuka izpod krilc metuljčkov. Da sem poudarila krila, sem izrezala še nekaj metuljčkov z drugo šablonico in jih prilepila na večje in manjše oblike v srčku. 


Sentiment is stamped with TH Distress ink in Festive Berries (it was the closest red to my red paper) and it says "Happily till the end of your days". I used the same ink to sponge the edge of my card base and a red pen to draw lines on the edge of my main panel. For some added sparkle I used clear Wink of Stella Marker on the red butterflies and red part of my card base. For two centre butterflies (that I consider to be the bride and the groom) I used Christmas red Stickles. The main panel is raised up on foam tape to add some dimension.

Sporočilo sem odtisnila s TH Distress Ink blazinico v barvi Festive Berries, saj je bila ta rdeča barva najbližja rdečemu papirju, ki sem ga uporabila. Z isto blazinico sem osenčila rob osnove, za obrobo glavnega dela pa sem uporabila tanko rdeče pisalo. Svetleč dodatek je tudi tokrat prozoren Wink of Stella Marker, ki sem ga uporabila na rdečih metuljčkih in rdečem delu na osnovi voščilnice. Osrednja metuljčka (v moji glavi sta postala ženin in nevesta) sem poudarila s Stickles bleščicami v Christmas Red barvi. Kartonček sem na osnovo prilepila s pomočjo penastega lepilnega traku, da sem dodala še malo dimenzije.


I'm entering this card into following challenges:

Voščilnico prijavljam na sledeča izziva: 

- Izziv Craft-alnice: Maj mesec Ljubezni (May month of love)

- Mavelu izziv: Ljubezen (Love)

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in čudovit dan vam želim! 

Mateja



10 comments :

  1. Tudi ta je krasna.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 108. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    ReplyDelete
  2. Lepo si se poigrala z metuljčki in voščilnica je zelo šik :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ..... Srečno!

    ReplyDelete
  3. Ohhh, tale z metuljčki je pa tudi zelo lepa.
    Hvala, da tudi to deliš z nami,Lili

    ReplyDelete
  4. Ja, metuljčki so zakon, se strinjam :) Krasna voščilnica!

    ReplyDelete
  5. hi hi :)) tole idejo o manjšem metuljčku preko večjega ti pa ukradem :)) saj lahko, kaj ne? ♥♥♥

    ReplyDelete
  6. Preprosta a vse pove ♥ Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu :) Pozdravček,

    ReplyDelete