Monochomatic Baby Girl Card

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I usually make monochromatic baby cards and today I played with some pattern paper and this couple of elephants from an older Hero Arts OWH Lil Hoot set that is still one of my favourites for making baby cards. I used strips of pattern paper for the background, coloured elephants with watercolour pencils and added a sentiment on a die cut piece from Najlepši par.
Običajno naredim voščilnice za novorojenčke v eni barvi z različnimi odtenki, danes pa sem se igrala še z nekaj vzorčastega papirja. Slončka sta del starejšega Hero Arts seta OWH Lil Hoot, ki je še vedno eden mojih najljubših, ko se lotim voščilnice za novorojenčka. Trakove vzorčastega papirja sem uporabila za ozadje, slončka sem pobarvala z akvarelnimi barvicami, citat pa je odtisnjen na izrezku Najlepšega para. 
I also added a few butterflies and some sparkle with Stickles. You still have a few days to add your creations to this month's challenge over at A Blog Named Hero.

Dodala sem še nekaj izrezanih metuljev in nekaj Stickles bleščic. Ostalo vam je še par dni, da svoje izdelke prilepite v galerijo trenutnega izziva na A Blog Named Hero.

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan! 


No comments :

Post a Comment