25 Days of Joy / 25 Dni Veselja # 1

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

It's that time of year and I hope I can get this year's 25 Days of Joy series up for you. I can't promise I will get every post up on time, but I will try. Since I haven't been doing much crafting lately I have to go easy on my mojo so today's card is not super detailed. I used a few new goodies from Hero Arts (haul post will be up tomorrow) that I love and you will see it on a couple of cards this year.
Ponovno je tisti čas v letu in upam, da mi bo uspelo speljati letošnjo serijo 25 Dni Veselja. Ne obljubim, da bodo vse objave pravočasne, se pa bom potrudila. Glede na to, da zadnje čase nisem veliko ustvarjala, današnja voščilnica ni najbolj zapletena, ampak počasi se daleč pride. Uporabila sem par novih stvari od Hero Arts (več podrobnosti v objavi jutri), ki so mi izjemno všeč, tako da se bodo najverjetneje pojavile še parkrat letos.

I die cut a background that I posted about last week on A Blog Named Hero Facebook Page with ornament from Snowflakes and Ornament Fancy die, added Najlepši par's sentiment with White embossing powder and glued it up with foam tape on a card base stamped with my new background Holiday Foliage Bold Prints stamp and Soft Sand ink.
Iz ozadja, ki sem ga prejšnji teden objavila na A Blog Named Hero Facebook strani, sem izrezala ornament s Snowflakes and Ornament Fancy die. Nanj sem dodala voščilo Najlepšega para z belim embosirnim prahom, vse skupaj pa prilepila s penastim lepilom na voščilnico, na katero sem s Soft Sand blazinico odtisnila novo štampiljko za ozadje Holiday Foliage Bold Prints

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Voščilnico dodajam v galerijo meseca oktobra pri Najlepšem paru.

No comments :

Post a Comment