Make Your Own Glitter Paste

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

There is a lot of glitter pastes going around the crafting world and I was wondering if I can make my own. And I did :)

V svetu ustvarjalcev trenutno kroži en kup bleščečih past in tako sem se spraševala, če jo lahko naredim sama. In sem jo :)

I used plain old white school glue (you can probably use any glue that dries clear and not sticky) and mixed some glitter into it on my craft mat. I used two colours of glitter for this experiment - bright pink and a fuchsia pink. The application is not smooth... It feels like you are applying sand over the stencil and it looks milky at first, but when it's dry it looks great.
Uporabila sem navadno belo lepilo (verjetno deluje katerokoli, ki je prozorno in nelepljivo, ko se posuši) in vanj zmešala bleščice. Uporabila sem roza in lila bleščice za ta eksperiment ter "pasto" nanesla preko stencil šablone. Nanos ni najbolj gladek, občutek imaš, kot da bi nanašal mivko, ampak ko se posuši, je zelo lepo. Na začetku je barva malo mlečna, ko pa se posuši, vidiš samo bleščice. 
I think I saw this somewhere online, but I can't remember where (so I'm not trying to sell you this as my own idea), but I haven't tried it jet. I think I will have to do it more often :)
Mislim, da sem to idejo videla nekje na spletu, vendar se ne spomnim točno kje (in vam tako ne prodajam tega kot nekaj, kar sem se spomnila sama), je pa še nisem preizkusila. Očitno bo to potrebno narediti večkrat :) 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan!


No comments :

Post a Comment