Simple wedding cards

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I love the look of this Simon Says Stamp Leaves Background stamp and I wanted to use it on craft paper with white embossing and Perfect Pearls. I have two different shades of craft so I used Perfect Pearls on lighter and embossing on darker one.
Zelo mi je všeč oblika listov na Leaves Background Simon Says Stamp štampiljki in želela sem jo uporabiti na kraft papirju z belim embosirnim prahom in Perfect Pearls prahom. V zalogi imam dva različna odtenka kraft papirja, tako da sem na svetlejšem uporabila Perfect Pearls, na temnejšem pa bel embosing. 

I die cut two butterflies and a sentiment from glitter paper and glued it on white embossed card base. Both sentiment dies are from Najlepši par. Second one is die cut from white cardstock but I used Heart of Roses die from Simon Says Stamp instead of the butterflies and added some Pretty Pink Posh sequins for a bit of colour.
Dva metulja in voščilo sem izrezala iz bleščečega papirja in jih prilepila na osnovo z belim embosingom. Na drugo ozadje pa sem prilepila Simon Says Stamp Heart of Roses izrezek in drugo voščilo Najlepšega para. Nekaj barve sem dodala s Pretty Pink Posh bleščicami. 

Valentine's Day is around the corner and then comes the wedding season. You can easily change these two into Valentine's Day cards.
Valentinovo se bliža, potem pa se bo že zelo kmalu začela glavna sezona porok. Preprost in eleganten slog je za poroko vedno aktualen, brez večjega napora pa ti dve voščilnici lahko spremenite tudi v voščilnico za vašega Valentinčka. 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan!








I'm entering this cards into Simon Says Stamp Wednesday Challenge Add A Sentiment and gallery over at Najlepši par. Voščilnici dodajam tudi v CRAFT-alnica izziv Nov začetek.

11 comments :

  1. Kako zelo lepo perlasto ozadje...

    ReplyDelete
  2. Zelo lepo si izdelala obe voščilnici in še posebej mi je všeč izbor barve in materiala :-)) Prav romantični sta!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    ReplyDelete
  3. Gorgeous Valentines cards and you're right they would make fabulous wedding cards too.
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  4. Krasna ideja z dvojnim embosiranjem z različnimi prahci. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFalnici

    ReplyDelete
  5. Čudoviti voščilnici, tudi meni je všeč kombinacija embossiranja in izrezov.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    ReplyDelete