New Year, new plans? / Novo leto, novi načrti?

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

There is a bunch of New Year's resolutions going around this time of year and I'm no exception. I'm going to write down just a few card making related to keep myself accountable by letting you know the plan. But first I would like to look back on 2017. Since I had our little baby girl a lot has changed. I missed card making a lot and it was the right thing to do getting back into it at the end of year. I felt like that was me time and I needed that. It's not easy getting back after a pause of a few months but by doing more it felt better and enjoyable again. And I don't want to lose that in the following month.

And now my plans (in no particular order):
  • Optimize my craft space. 
  • Share my new space here. 
  • Post three times/week (two times with cards included). 
  • Be more active on social media. 
  • Participate in more challenges. 
  • Keep up with blogs of my fellow crafters. 
  • Actually get thrue the card classes I purchased and do the homework. 
V tem času povsod dežujejo novoletne zaobljube in jaz nisem nobena izjema. Zapisala bom le nekaj tistih, ki se nanašajo na moj blog in voščilnice, da bom pod malce pritiska, ker poznate moje načrte. Najprej pa nekaj besed o 2017. Po tistem, ko se nama je pridružila mala princeska,  se je marsikaj spremenilo. Zelo sem pogrešala ustvarjanje in ko sem proti koncu leta ponovno resno zagrabila ustvarjalne pripomočke, je bil občutek fenomenalen. Dejansko je bil to čas zame in čeprav je bil začetek precej naporen, je v ustvarjanju zame spet en kup veselja. In tega v naslednjih mesecih prav gotovo ne želim izgubiti. 

In moji načrti (v naključnem vrstnem redu): 
  • Optimizacija ustvarjalnega kotička. 
  • Slike kotička deliti tudi tukaj. 
  • Objaviti trikrat na teden (od tega dvakrat voščilnico). 
  • Večja aktivnost na socialnih omrežjih. 
  • Sodelovati v več izzivih. 
  • Redno spremljati objave ostalih ustvarjalcev. 
  • Dejansko priti skozi card classes, ki sem jih že kupila, in opraviti domačo nalogo. 
I wish you all the best in 2018, stay healthy and do what makes you happy. Thank you for putting up with me for the past year and I hope you join me in 2018.

Želim vam vse najlepše v 2018, ostanite zdravi in počnite tisto, kar vas osrečuje. Hvala, ker ste me prenašali v preteklem letu in upam, da se mi boste občasno pridružili tudi v 2018. 


No comments :

Post a Comment