MFT Sketch for this week / MFT skica za ta teden

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Do not ask me what happened with last two weeks because I have no idea :) But I'm back today with a MFT sketch for this week

Raje me ne vprašat kam sta šla zadnja dva tedna, ker se mi sploh ne sanja :) Ampak danes sem nazaj z mojo interpretacijo skice na MFT blogu za ta teden.


I flipped it clockwise and made it a square card, but I think it still counts :) I used MFT's DC Trendy Triangles stamp set to make blue and green background, some Basic Grey pattern paper for numbers and one strip and green ribbon for my extra embellishment. I didn't want to use glitter (since this is supposed to be a masculine card), but I added some Glossy Accents on top of a few dots in the background. 

Skico sem zavrtela četrt kroga v desno in naredila osnovo kvadratno, vendar menim, da vseeno šteje. Za ozadje sem uporabila MFT štampiljke DC Trendy Triangles in jih odtisnila v zeleni in modri barvi, uporabila sem nekaj vzorčastega papirja za številke in enega izmed trakov ter zelen trak za dodaten okrasek. Nisem želela uporabiti bleščic (navsezadnje je to moška voščilnica), sem pa dodala nekaj kapljic Glossy Accents lepila na krogce v ozadju.


You can see tiny drops of Glossy Accents better on this picture.

Na tej fotografiji se malce bolje vidijo svetleče pikice.


I used some sponging to define my layers - green for the background, teal for the accent rectangleand black for the numbers. And I also used some foam tape to put it all together.

Da sem malce definirala vse plasti, sem uporabila nekaj senčenja in sicer zeleno blazinico za ozadje, turkizno zeleno blazinico za osrednji pravokotnik in črno za številke. Med plastmi sem uporabila tudi penasto lepilo za zodatno globino voščilnice.

I'm also entering this card into SSS Wednesday challenge for this week because I used stamps to make my background :)

Voščilnico prijavljam tudi v sredin izziv na SSS Wednesday Challenge blogu, saj sem uporabila štampiljke za svoje ozadje. 

Hope you are having a wonderful day! 

Želim vam čudovit dan! 

Mateja

No comments :

Post a Comment