Having some time trouble... / Nekaj težav s časom...

Hello everyone! 

Lepo pozdravljeni! 

It has been a while since my last post. I apologise. It's been a hectic week and I barely had time to think about my blog let alone writing something for you. I made some cards, but just had no time to write about them. While I was thinking about my blog (and my no-posting status) I realised it takes me about two to three hours to write one post. That is kind of ridiculous if I don't really have the time for it. That is why I decided to write less, tell only the important things and explain just things that (in my opinion) need extra explanation. If there is something unclear about my card, you are always welcome to leave a comment and I will be happy to answer every dilemma that may occur. I will post as many cards and projects as I can, but with few added words. 

Preteklo je že kar nekaj časa od moje zadnje objave. Se opravičujem. Za mano je izjemno nor teden, ki mi ni dopuščal veliko prostega časa, tako da sem komaj uspela razmišljati o tem, da bi tukajle objavila kakšen odstavek, kaj šele, da bi dejansko kaj uspela objaviti. Uspela sem narediti nekaj voščilnic, časa za njihovo objavo pa je enostavno zmanjkalo. Medtem, ko sem občasno uspela pomisliti na kakšno novo objavo (in to, da objave ne nastajajo same od sebe), sem ugotovila, da porabim za pisanje ene objave približno dve do tri ure. To se mi zdi vseeno malce preveč, če že tako primanjkuje časa. Očitno stvari ne znam napisati kratko in jedrnato, kar pa bom v prihodnje poskušala popraviti. Odločila sem se, da bom za enkrat svoje objave skrčila na najbolj nujne informacije in dodatno razlago vključila le v primeru, da se mi bo to zdelo nujno potrebno. V primeru, da kakšna stvar ni dovolj jasna, ste dobrodošli, da mi pustite komentar z vprašanji, na katera bom poskušala odgovoriti po svojih najboljših močeh. Poskušala bom objaviti toliko voščilnic in projektov, kot je le mogoče, z manj besedila in le glavnimi informacijami. 

This is probably temporary, but I wanted to be honest about my situation and share my decision because things are probably going to change a little bit. I will have another card up today or tomorrow (at the latest) and until then thank you for understanding! 

Takšna situacija je najverjetneje začasna, vendar sem želela iskreno spregovoriti o trenutnem dogajanju in svoji odločitvi, ker se bodo objave v prihodne najverjetneje malenkost spremenile. Danes ali (najkasneje) jutri bom objavila novo voščilnico, do takrat pa najlepša hvala za razumevanje! 

Have a wonderful day! 

Čudovit dan vam želim! 

Mateja


No comments :

Post a Comment