Challenge me a Christmas Card with Michelle Lupton


Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today I'm here with Michelle that challenged me with a Christmas card and our theme was animals. You can see what Michelle did over on her blog Handmade by Michelle. I used this adorable kitty all wrapped up with Christmas lights from Gerda Steiner Designs and I added string of lights on my background with an older set from Hero Arts. Perfect match :)

Danes sem v družbi Michelle, ki me je izzvala z božičnimi voščilnicami, kot že nekaj let, in najina letošnja tema so živali. Njeno voščilnico lahko vidite na njenem blogu Handmade by Michelle. Jaz sem uporabila to prisrčno muco zavozlano v božične lučke, ki je od Gerda Steiner Designs. Za ozadje sem odtisnila vrvico z lučkami iz enega starejšega Hero Arts seta. Perfekten par :)

I used Hero Arts Intens-ified black ink and Copic markers for this card. I really need to practice colouring with them more. I hope I get to make more cards like this one this Christmas season. Thanks to Michelle for letting me challenge her once more. Don't forget to check her card!

Za odtise sem uporabila Hero Arts Intens-ified black blazinico in pobarvala sem vse skupaj s Copic markerji. Malo večkrat jih moram potegniti s police in barvati z njimi. Upam, da mi to sezona še kdaj uspe seči po njih. Hvala Michelle, da me je ponovno povabila k sodelovanju in prosim, ne pozabite pogledati še njene voščilnice.

Thank you for coming and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 










4 comments :

  1. Such a cute kitty! Thanks so much for being my guest :)

    ReplyDelete
  2. Vesela, razigrana in navihana praznična voščilnica.
    Krasne stvari nastanejo, če nas le kdo malo izzove, da poskusimo.
    Se veselim, kaj nam še pokažeš v predprazničnih dneh. :)

    ReplyDelete