Katzelkraft Haul

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I found this stamp company (Katzelkraft) from Lindsay on her The Frugal Crafter blog and loved the ripped paper stamp. And then I found out it's a French company and I had to get some things :) I got the Cats, Dogs, Monsters, Castles, Doors and Ripped Paper along with a few Infusion Dye watercolour powders. The stamps are a whole sheet of red rubber with no cling foam.
Katzelkraft štampiljke sem prvič videla na The Frugal Crafter blogu, kjer jih je uporabila Lindsey in takoj mi je v oči padla štampiljka raztrganega papirja. Potem pa sem ugotovila, da je to francosko podjetje in med ponudbo sem v trenutku našla cel seznam čudovitih ilustracij. Naročila sem komplet z mačkami, psi, pošastkami, gradovi, vrati in raztrganim papirjem, zraven pa še nekaj odtenkom Infusion Dye akvarelov v prahu. Štampiljke so en kos rdeče gume brez pene.

Katzelkraft stamps have a very specific style of illustrations. Very whimsy and super fun (especially the animals). They ship worldwide and I'm sure you can find something that you like.
Katzelkraft ilustracije so zelo specifične, pravljične in zabavne (sploh živali). Dostavljajo kamorkoli po svetu in prepričana sem, da med njihovimi izdelki najdete nekaj zase. 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 














 *This is not a sponsored post. I bought everything with my own money and I just wanted to share something new and fun with you.
Ta objava ni sponzorirana. Vse izdelke sem kupila s svojim denarjem in sem z vami želela deliti informacijo, saj se mi zdijo zabavne in malo manj poznane štampiljke.*

No comments :

Post a Comment