Hero Arts Sparkle in Teal

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Last week I did some backgrounds and I used my first one (half off it anyway) on today's card.

Prejšnji teden sem naredila nekaj ozadij in danes sem eno (oz. pol) uporabila na voščilnici. 

I couldn't resist this colour and I also used combination of Hero Arts Pool and Green Hills ink on the other half to bring the colour around. One half is very geometric and the other one more organic.
Nikakor se nisem uspela upreti barvi tega ozadja, tako da sem podobne odtenke uporabila tudi na drugi strani voščilnice s pomočjo Hero Arts Pool in Green Hills blazinicami. Ena polovica voščilnice je precej geometrijska, na drugi strani pa so oblike bolj mehke in organske. 

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 


No comments :

Post a Comment