Friday Fun # 8


Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

After this card for a 90 year old lady this is another one of those wow requests. I got asked to do a card with butterflies (again) for 100th birthday. I was totally honoured. And this is what I came up with. I used Najlepši par's roses with Hero Arts Shadow Inks (silver one for the outlines). I cut Memorybox butterflies with vellum and cardstock that I then shaded with Red Royal ink. Numbers are also from Memorybox that I die cut from black cardstock. A bit of Stickles and Wink of Stella and that was it. In retrospective I would glue those numbers in the middle of the card (a bit higher), but I changed my mind about the sentiment and butterflies after I already glued them on.
Po tej voščilnici za 90 let, je bila prošnja za to voščilnico ponovno wow moment. Dobila sem prošnjo za voščilnico za 100 let z metulji. Zelo počaščena. To je voščilnica, ki sem jo izdelala. Uporabila sem vrtnice Najlepšega para s Hero Arts Shadow blazinicami. Metulje Memoryboxa sem izrezala iz paus papirja in kartona, ki sem ga senčila z Red Royal blazinico. Tudi številke so Memorybox šablone, ki sem jih izrezala iz črnega kartona. Nekaj Stickles in Wink of Stella bleščic, pa smo zaključili. Če gledam nazaj, bi morala številke prilepiti malo višje, da bi bile na sredini, vendar sem si premislila glede voščila in metuljev že po tistem, ko sem številke prilepila na osnovo. 
Thank you for coming over and have a great holiday weekend.

Hvala za obisk in želim vam čudovit praznični vikend.
 

Mateja

I'm enetring this card into:
- Simon Says Wednesday Challenge: Happy Birthday
- galerija Najlepšega para za mesec april
- Ko me inspirira - Rože

6 comments :

  1. Lepo izpade ta kombinacija vrtnic in metuljev s paus paprijem. Taka nežna, pomladna voščilnica. Hvala, da si se nama pridružila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala vama :) Končno mi je uspelo narediti nekaj, da se vama lahko pridružim :)

      Delete
  2. Love your gorgeous, beautiful card
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    ReplyDelete
  3. Mateja...tole si pa tako zelo lepo naredila. Všeč mi je, kako krasne barve si izbrala za tako pomembno voščilnico. tako vesela in pozitivna je. Res prekrasna! Vesela sem, da si se nama pridružila!

    ReplyDelete