25 Days of Joy / 25 dni veselja #2

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today's project is made out of two cards that I made with the same technique as the last one and I used it just for the snowflakes background. I used three different stamp sets for the snowflakes. On the first card I used glittery embossing powder, but you can't see it on the pictures. I tried :( At a certain angle snowflakes sparkle in green glitter. For the second one I used clear embossing powder so all of the snowflakes are smooth and shiny. Distress Ink was my ink of choice for this backround as well, but I did a blue - purple combination with Tumbled glass, Salty ocean, Dusty concord and Shaded lilac inks. First one is more blue toned and the second one is more purple toned.
Današnji projekt je sestavljeni iz dveh voščilnic, ki so bile izdelane z enako tehniko, kot prejšnja, vendar je ozadje glavni motiv in ga sestavljajo snežinke. Za snežinke sem uporabila tri različne komplete štampiljk. Pri prvi voščilnici sem štampiljke embosirala z bleščečim embosirnim prahom, ki pa se na fotografiji na žalost ne vidi. Pod določenim kotom se snežinke zelenkasto zableščijo. Pri drugi voščilnici sem uporabila prozoren embosirni prah, tako da je celotna površina snežink gladka in bleščeča. Za senčenje sem na obeh voščilnicah uporabila Distress Ink blazinice v barvi Tumbled glass, Salty ocean, Dusty concord in Shaded lilac. Pri prvi je bil večji poudarek na modrih tonih, pri drugi pa je malo več vijolične.
I added different sentiments and the first one says Magical Christmas and Enchanting New Year and the second one Merry Christmas and a Happy New Year. I made a little label for the first one and glued it on top of the background. For the second one I just cut a strip and glued it across. It's hanging off a little, but it will fit in a regular envelope. 
Dodala sem dve različni voščili in za prvo naredila malce bolj okrasno obliko, za drugo pa sem odrezala ozek trak. Oboje sem nalepila na ozadje, pri drugi pa celo sega preko osnove za voščilnico, vendar bo v navadni ovojnici povsem dovolj prostora. 
Thank you for coming over and see you on Monday with another project!

Hvala za obisk in nasvidenje do novega izdelka v ponedeljek!


Mateja


I'm entering the second card into:

Drugo voščilnico prijavljam v: 

- Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Anything Goes

- Izziv CRAFT-alnice: Naj sneži

11 comments :

  1. Kar dobro se vidi lesketanje snežink. Obe sta zelo lepi, mi je pa postavitev napisa na drugi, malce bolj všeč.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za mnenje :) Sem morala pri prvi malce zakriti svojo nepazljivost, ki je pogojevala postavitev napisa :) Hvala za priložnost.

      Delete
  2. Tale medež ja prav le in na čudoviti podlagi. Res sta mi obe čestitki všeč. Če žališ se nam lahko pridružiš na mesečnem CAS druženju kjer združujemo lepo inpreprosto. Najdeš nas na http://www.tanyashandmade.si/2014/11/cas-3-ne-snezi-mede.html

    ReplyDelete
  3. These are lovely cards! The snowflakes are great! Thanks so much for playing along with us for Anything Goes week on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    ReplyDelete
  4. Oooo, krasno, obe sta nekaj posebnega, mogoče druga z napisom, ki sega malo čes robove za spoznanje bolj igriva.
    Hvala in srečno pri izzivu.Lp, Lili

    ReplyDelete
  5. Obe sta čudoviti in tudi meni je druga z napisom "po čez" bolj simpatična :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

    ReplyDelete